back to top

Troy Bolton's Dad Is So Hot And I'm Just Realizing This 12 Years Later

Troy? Never heard of him.

Posted on
Advertisement
Advertisement

He fulfills the classic movie trope of ~bad boy who's actually really sensitive but refuses to let people see his soft side~ and IDK, maybe I'm stupid for falling into this psychological trap, but I am HERE 👏 FOR 👏 IT. 👏

Also, this happened, so my feelings and subsequent Wildcat pride have only intensified:

instagram.com
Advertisement
Advertisement
  1. So would you doink Coach Bolton?

    So would you doink Coach Bolton?
    Correct
    Incorrect
    OMG YES AND ALSO PLS GIVE US AN HSM SPINOFF STARRING COACH BOLTON K THX BYE
    Correct
    Incorrect
    Ew, NO!!! I'm ~always and 5evr~ a Troy stan!!!!!
    Correct
    Incorrect
    ...Wait, we're not gonna talk about the palpable sexual tension between Coach Bolton and Ms. Darbus?!
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
So would you doink Coach Bolton?
  1.  
    vote votes
    OMG YES AND ALSO PLS GIVE US AN HSM SPINOFF STARRING COACH BOLTON K THX BYE
  2.  
    vote votes
    Ew, NO!!! I'm ~always and 5evr~ a Troy stan!!!!!
  3.  
    vote votes
    ...Wait, we're not gonna talk about the palpable sexual tension between Coach Bolton and Ms. Darbus?!
 
Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.