Skip To Content
  • Best of 2015 badge
  • BestCeleb2015 badge
  • Best of Music 2015 badge

21 Times Harry Styles' Hair Shone Like God Herself In 2015

Now that's some good hair.

1. Wow. That's some good hair.

2. Liiiiiiike.... ???? Haha... riiiiight?

3. Oh OK, it's literally glinting in the spotlight.

4. Oh man, remember this good hair?

5. Omg he's touching it

6. What kinds of curling irons do you think have touched Harry Styles' head?

7. Hey, this was pretty great hair too. Imo.

8. Here his hair was a little close to getting wet and I was nervous but it all worked out OK.

9. This is hair that KNOWS it looks good.

10. Oooh, this was a good one. Remember this one?

11. Who can forget this hair? One of his best thus far.

12. Here's another time that Harry Styles' hair looked pretty good.

13. Of all the times that Harry Styles' hair looked amazing, this sure was one of them.

14. Here is a time that Harry Styles' hair looked good upside-down.

15. Oh, yeah. Another highlight.

16. Here is a time when Harry Styles' hair looked great when it was a little bit (but not a lot) shorter.

17. And here's a time when Harry Styles' hair looked great when it was pretty dang long.

18. Here is a time that Harry Styles' hair overshadowed exploding fireworks in the sky.

19. Of all the good hair on the Made In The A.M. cover, Harry Styles' was definitely the best.

20. Here's how amazing Harry Styles' hair looked while getting a tattoo on the Late Late Show with James Corden.

21. And, wow, here is his hair live in motion at the Mexican MITAM press conference.

https://www.youtube.com/watch?v=HREvsiTyCQ4

https://www.youtube.com/watch?v=HREvsiTyCQ4

Just great.