back to top

Here's Why We Might Want To Stop Using The Word "Bae"

It might not mean what you think!

Posted on

When you hear the word "bae," does it make your skin crawl? Well, you're not alone!

Tell me i'm not the only person who despises the word "bae"

Spoopy Skeletong@KiinqtonqFollow

Tell me i'm not the only person who despises the word "bae"

12:32 AM - 21 Oct 14ReplyRetweetFavorite

Seriously hope I'm not the only one who don't use the word "bae". Y'all sound ridiculous stahp

Julz J.@JulzJohanFollow

Seriously hope I'm not the only one who don't use the word "bae". Y'all sound ridiculous stahp

8:59 AM - 26 Aug 14ReplyRetweetFavorite

Advertisement

I don't think it's possible for me to express how much I hate the word bae

Quinn.@QuinnMarie2Follow

I don't think it's possible for me to express how much I hate the word bae

6:54 PM - 30 Jun 14ReplyRetweetFavorite

I deadass hate the word Bae, and not because I dont have one....it just sounds weird to me and lazy

The Overweight Lover@vintage_G3MINIFollow

I deadass hate the word Bae, and not because I dont have one....it just sounds weird to me and lazy

2:51 AM - 17 Oct 14ReplyRetweetFavorite

And a whooooole bunch of people just found out about it.

So apparently "bae" means poop in Danish 😂

Advertisement

bæ means poop omg ffs i called harry that what omg

1989@vguezaynFollow

bæ means poop omg ffs i called harry that what omg

3:20 PM - 16 Oct 14ReplyRetweetFavorite

Idk if u guys noticed but the world u've been calling each other 'bae' means poop AHAHAHAHHA OMG

Vitória ?@JadeRUniverseFollow

Idk if u guys noticed but the world u've been calling each other 'bae' means poop AHAHAHAHHA OMG

4:58 PM - 19 Jul 14ReplyRetweetFavorite

@omgitsjenx3 I feel ya babe I feel ya..... ugh > < omg ever since I know bae means poop, it tainted me... :( I loved the word :(

Mandy~@mandy6694Follow

@omgitsjenx3 I feel ya babe I feel ya..... ugh > < omg ever since I know bae means poop, it tainted me... :( I loved the word :(

9:28 PM - 13 Aug 14ReplyRetweetFavorite

The fact that &#x22;bae&#x22; literally means &#x22;shit&#x22; in Dutch &#x1F44F;&#x1F44C;&#x1F602;

Julie@JulieGimesFollow

The fact that "bae" literally means "shit" in Dutch

3:40 PM - 20 Oct 14ReplyRetweetFavorite

Every. Tasty. Video. EVER. The new Tasty app is here!

Dismiss