back to top
Community

37 Macklemore Lyrics That Make Perfect Instagram Captions

♫ ' Cause tonight, we toast to our accomplishments. ♫

Posted on
Macklemore LLC / Via tumblr.com

1. I woke up, threw some sweat pants on.

2. The quickest way to happiness? Learning to be selfless.

3. What you see is what you get, girl.

4. I love you and I can't give you enough of that. 😘

5. Take risks, 'cause life moves too fast.

6. I'm with my parents, bruh.

7. Made an Instagram for my cat / and my cat doesn't even rap / and got more followers than you. 🐈

8. I challenge you to a dance off! 🎶

9. Nothing really is a big deal.

10. Before I lose that weight, I gotta get one last plate and go big! 🍔 🍦🍟

11. I know the devil fancy me. 😈

12. Gimme, gimme, gimme everything that you got.

Macklemore LLC / Via giphy.com

13. Been here too long and I'm going home.

14. 'Cause tonight we toast to our accomplishments.

15. I got a polaroid camera so I don't forget where I travel 🌍

16. Afternoons need a coffee boost. ☕️

17. Type of dudes who square up and knock a tooth loose.

18. You don't want to get involved.

19. I just wanna stay in bed. 😴

20. Four in the morning I'm with the squad. 💯

21. Thanks for the invite, can't make it!

22. I just Instagrammed them both to show you I got them first.

23. I wish that tarot cards would tell me my future. 🔮

24. Every white dude in America went to the barber shop / "Give me the Macklemore haircut."

25. But I guess I showed up late.

Macklemore LLC / Via tumblr.com

26. Little bit of humble, little bit of cautious.

27. The built-in onesie with the socks on.

28. Live on, and be yourself.

29. See, life's a beautiful struggle. 🌻

30. 'Cause the moment is now.

31. Feels like the night for a party. 🎉

32. Everything is gold, everything is equal.

33. No freedom 'til we're equal / damn right I support it.

34. I will not, I will not give a damn who watches me. 💁

35. 'Cause tonight we ball, we ball, we comin' up!

36. I wouldn't trade it, maybe I'm crazy 😜

37. We came here to live life like nobody was watching.

Macklemore LLC

Did you know you can sign up for a BuzzFeed account and create your own Community posts? Get started here!

Top trending videos

Watch more BuzzFeed Video Caret right

Top trending videos

Watch more BuzzFeed Video Caret right
This post was created by a member of BuzzFeed Community, where anyone can post awesome lists and creations. Learn more or post your buzz!