back to top

Wanna See Something Weird?

Sure ya do.

Posted on
  1. 1. Wanna see something weird?

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    *gulp* Y-yes?
    Correct
    Incorrect
    Damn straight I do.
  2. 2. Cool. I call it The Object. It's just this way. Follow me.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    Lead on!
    Correct
    Incorrect
    Uh, alright...
  3. 3. We gotta go into the swamp a bit. I found The Object in shallow water.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    Oh? That's...weird. What is it, exactly?
    Correct
    Incorrect
    Classic swamp find. Nice.
  4. 4. The Object is sorta alive but not really. You'll see what I mean. Oh, and ignore that. That's not The Object.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    K.
    Correct
    Incorrect
    Jesus lord in heaven what is that.
  5. 5. I don't know what that is but it's not The Object. Hey, watch your step here. It can get a little dicey.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    What the fuck is that on the right?!
    Correct
    Incorrect
    Hey what's that?
  6. 6. What, this? Who knows. Probably an omen or something. Let's keep going. And don't look it right in the eyes.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    Am I ever going to see my family again?
    Correct
    Incorrect
    Yeah, whatever.
  7. 7. Don't you worry, we're nearly there. That crow always marks the spot. It's the guardian of this swamp's shame.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    You don't have to explain to me how crows work.
    Correct
    Incorrect
    Did it suddenly just get really cold?
  8. 8. Good, good. We've come upon the soft earth. Be careful you don't step through into the Underplace.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    My shoes are melting.
    Correct
    Incorrect
    This better be worth it.
  9. 9. Here we are! Do you see it??

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    What am I looking at?? What is that??
    Correct
    Incorrect
    Wow! It's much bigger than I expected. It's horse-sized.
  10. 10. It's weird, ain't it.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    Yes. Yes, it's very weird. Sweet mercy...
    Correct
    Incorrect
    Eh, I've seen weirder.
  11. 11. Look closer, at its "eye." Ain't that weird?

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    Oh god it smells like cheesy rice pudding.
    Correct
    Incorrect
    Wow! That IS pretty weird! And cool!
  12. 12. I told ya this shit was weird.

    Thinkstock
    Correct
    Incorrect
    You weren't lying! Thanks for taking me along!
    Correct
    Incorrect
    I don't feel so good...
 
Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.