Skip To Content
  • lol badge
Updated on Mar 8, 2019. Posted on Mar 5, 2019

I Am Legit Laughing Out Loud At Dictionary.com's Response To Kylie Being The Youngest Self-Made Billionaire

I love when brands throw shade.

Today, it was announced that Kylie Jenner is now the youngest self-made billionaire in history.

Forbes / Via forbes.com

Like, the girl dethroned Mark Zuckerberg of that title. Say what you wanna say, that's an accomplishment.

However, people have...thoughts. And they can be described as "mixed" at best:

I don’t understand why people attack Kylie Jenner she made a billionaire $ enterprise that’s fire 🔥

Kylie Jenner is a billionaire. I don't think she really gives a fuck that some broke bitch online said she wasn't "self made." but go off.💰😂

By all means, feel free to congratulation Kylie Jenner on becoming a Billionaire at that young age. It's an impressive accomplishment and worth a celebration. She deserves genuine praise. But don't you dare call here "self-made". She's not.

But, the BEST response, IMO, was from Dictionary.com. That's correct. You heard that right. The actual Dictionary had words to say:

Haven't we gone over this? Self-made: Having succeeded in life unaided. https://t.co/g0ZHDSkVfu https://t.co/3O48zKsInN

Live footage of me reading that tweet:

E!

THEY EVEN DROPPED THE LINK FOR THE DEFINITION OF "SELF-MADE" IN THE TWEET. Pure comedy.

Dictionary.com is Stanley from The Office in tweet form.

NBC

So yeah, hopefully that gave you a lil' chuckle today. I sure know I found it entertaining.

BuzzFeed Daily

Keep up with the latest daily buzz with the BuzzFeed Daily newsletter!

Newsletter signup form