SHARE THIS PAGE View Viral Dashboard ›
    • bdyou

      I lived with a Russian-speaking former resident of a Soviet satellite and when ever we watched RT an argument was guaranteed. She was so proud that ‘Russia’ was now part of the free-world as RT certainly proved. When I pointed out that much of its content was ham-handed propaganda, she would dismiss me as an American semi-fascist. I liked to irritate her by referring to the stations’s owner as the ‘Russoviet Federation’. Now she’s gone and RT is finally being revealed as a TV version of the old Soviet news agency, Tass. I admire those who resigned on principle. A very rare occurrence in journalism.