back to top
Community

Answer Six Random Questions And We'll Tell You Who Your Soulmate Is

who ever could it be? it could be Gerald

Posted on
  1. Are you wearing socks?

    Correct
    Incorrect
    yaaas socks are kween
    Correct
    Incorrect
    no! ewww gross
    Correct
    Incorrect
    only one, no idea where the other one went
    Correct
    Incorrect
    that's none of your
  2. Are you in a house right now?

    Correct
    Incorrect
    ha! no, i don't have a home
    Correct
    Incorrect
    Nah I'm in a shack
    Correct
    Incorrect
    I'm at school
    Correct
    Incorrect
    Well i have to be somewhere don't I?
  3. Do you like horses

    Correct
    Incorrect
    Nah, they creepy
    Correct
    Incorrect
    OMG i love horses!!!
    Correct
    Incorrect
    Meh, they're alright
    Correct
    Incorrect
    Mmmm, not so much
  4. Who's the most bae-worthy out of these celebs

    Correct
    Incorrect
    Emma Watson
    Correct
    Incorrect
    Theo James
    Correct
    Incorrect
    Cole Sprouse
    Correct
    Incorrect
    Jennifer Lawrence
  5. Alternate music preference?

    Correct
    Incorrect
    Falling in reverse!!!! Ronnie tho!
    Correct
    Incorrect
    Halsey... like damn
    Correct
    Incorrect
    Melanie Martinez! that creepy chick is bae
    Correct
    Incorrect
    imagine dragons!
  6. Favourite Panic! At the disco song?

    Correct
    Incorrect
    Death of a bachelor. what a classic
    Correct
    Incorrect
    Hallelujah. never too many songs with that name
    Correct
    Incorrect
    This is gospel, gotta love that song
    Correct
    Incorrect
    I write sins not tragedies, by faaaarr
This post was created by a member of BuzzFeed Community, where anyone can post awesome lists and creations. Learn more or post your buzz!
 
Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.