back to top

Oh Crap, Sunday Is Mother's Day. Should You Call Her?

It's May 10. Your phone's right in front of you. But should you do it?

Posted on

Should you call your mom on Sunday? Take this quiz to find out!

Ymgerman / Getty Images / ThinkStock
  1. 1. Do you own a phone?

    Correct
    Incorrect
    Yes duh!
    ThinkStock
    Yes duh!
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Actually I have two phones. NBD. I can call my mom twice.
    ThinkStock
    Actually I have two phones. NBD. I can call my mom twice.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I don't have a phone but I'm not an idiot. I'll borrow one or use a payphone.
    ThinkStock
    I don't have a phone but I'm not an idiot. I'll borrow one or use a payphone.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I'm afraid cell phones give me cancer.
    ThinkStock
    I'm afraid cell phones give me cancer.
    ThinkStock
  2. 2. Do you know your mom's phone number?

    Correct
    Incorrect
    Yeah! I'm gonna call her rn because I need advice and money! I was taking this quiz while driving and I crashed my car lol!
    ThinkStock
    Yeah! I'm gonna call her rn because I need advice and money! I was taking this quiz while driving and I crashed my car lol!
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Yeah I'm like very hip, very normcore.
    ThinkStock
    Yeah I'm like very hip, very normcore.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I wrote her number on a piece of paper and then I lost it :(
    ThinkStock
    I wrote her number on a piece of paper and then I lost it :(
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I wrote my mom's number on my hand and then I washed my hand :(
    ThinkStock
    I wrote my mom's number on my hand and then I washed my hand :(
    ThinkStock
  3. 3. Do you love your mom?

    Correct
    Incorrect
    Yeah my mom's dope as hell!
    ThinkStock
    Yeah my mom's dope as hell!
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I love her. I'm just not <i>in</i> love with her, you know?
    ThinkStock
    I love her. I'm just not in love with her, you know?
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Love is a strong word.
    ThinkStock
    Love is a strong word.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Fuck my mom.
    ThinkStock
    Fuck my mom.
    ThinkStock
  4. 4. Did you buy your mom flowers?

    Correct
    Incorrect
    Yep! I love her!
    ThinkStock
    Yep! I love her!
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I didn't buy flowers... I picked them myself! I'm 8 years old.
    ThinkStock
    I didn't buy flowers... I picked them myself! I'm 8 years old.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Nah, I wrote her a love song on my acoustic instead.
    ThinkStock
    Nah, I wrote her a love song on my acoustic instead.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Yeah, I got some flowers for my mom. *snickers*
    ThinkStock
    Yeah, I got some flowers for my mom. *snickers*
    ThinkStock
  5. 5. Are you a piece of shit?

    Correct
    Incorrect
    No! I'm a normal person.
    ThinkStock
    No! I'm a normal person.
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    Yes!
    ThinkStock
    Yes!
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    I prefer the term "baby excrement"
    ThinkStock
    I prefer the term "baby excrement"
    ThinkStock
    Correct
    Incorrect
    No, I'm dog food! Oh wait, I <i>was</i> dog food.
    ThinkStock
    No, I'm dog food! Oh wait, I was dog food.
    ThinkStock

Top trending videos

Watch more BuzzFeed Video Caret right

Top trending videos

Watch more BuzzFeed Video Caret right
Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.