Skip To Content
  • Poll badge
  • Quiz badge
  • lol badge

How Many Of These Slightly Unsanitary Things That We All Used To Do, Will You Do Again After The Pandemic?

Wow, we were gross.

  1. Will you ever take a sip of someone else's drink if they say, "Ooh it's good, wanna try?"

    Will you ever take a sip of someone else's drink if they say, "Ooh it's good, wanna try?"

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you ever take a sip of someone else's drink if they say, "Ooh it's good, wanna try?"
  1.  
    vote votes
    Sure
  2.  
    vote votes
    Never again
  1. Not just from the same glass, but the same STRAW?

    Not just from the same glass, but the same STRAW?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Not just from the same glass, but the same STRAW?
  1.  
    vote votes
    Yes, I would
  2.  
    vote votes
    NO!
Mixmike / Getty Images
  1. What about taking a bite of someone else's sandwich?

    What about taking a bite of someone else's sandwich?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What about taking a bite of someone else's sandwich?
  1.  
    vote votes
    Yes
  2.  
    vote votes
    Nope
  1. Will you kiss a complete stranger?

    Will you kiss a complete stranger?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you kiss a complete stranger?
  1.  
    vote votes
    Yes, definitely
  2.  
    vote votes
    No
  1. Will you shake a stranger's hand?

    Will you shake a stranger's hand?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you shake a stranger's hand?
  1.  
    vote votes
    Yes, of course!
  2.  
    vote votes
    No, fist bumps only from now on.
  1. Will you go bowling?

    Will you go bowling?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you go bowling?
  1.  
    vote votes
    Yes, I will
  2.  
    vote votes
    Nope nope nope
Recep-bg / Getty Images
  1. How about go to an amusement park?

    How about go to an amusement park?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
How about go to an amusement park?
  1.  
    vote votes
    Yes, can't wait
  2.  
    vote votes
    Nah, done with those
  1. Will you drink from a water fountain?

    Will you drink from a water fountain?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you drink from a water fountain?
  1.  
    vote votes
    Yeah
  2.  
    vote votes
    Definitely not
  1. Will you eat a piece of birthday cake that just had its candles blown out?

    Will you eat a piece of birthday cake that just had its candles blown out?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you eat a piece of birthday cake that just had its candles blown out?
  1.  
    vote votes
    YES totally.
  2.  
    vote votes
    NO!!!!
Floresco Productions / Getty Images
  1. Will you eat at a buffet?

    Will you eat at a buffet?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you eat at a buffet?
  1.  
    vote votes
    Yeah!
  2.  
    vote votes
    Absolutely not
  1. Will you let someone borrow your lip balm/borrow someone's lip balm?

    Will you let someone borrow your lip balm/borrow someone's lip balm?

Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Will you let someone borrow your lip balm/borrow someone's lip balm?
  1.  
    vote votes
    Sure, why not
  2.  
    vote votes
    HELL NO
  1. Will you share popcorn at the movies?

    Will you share popcorn at the movies?