back to top

58 Teen Texting Codes Every Parent Should Know About

OMG, BRB, TTYL.

Posted on

Has your child's secret passion for breadsticks been right under your nose this whole time?

Is your child texting about @olivegarden? Here’s a quick guide to find out: OG: Olive Garden LMAO: love me an oliv… https://t.co/E2WYtLFYXU

If you don't sit your child down and have the awkward conversation about the Iliad and the Odyssey, who will?

Is your child texting about Classical Greek Literature? WTF: Where's The Fleece? GTFO: Going To Find Odysseus ROTF… https://t.co/PE8I2ws3I4

Advertisement

Your children could be talking about eating forbidden snacks right in front of you, and you might not even notice.

Is your child texting about tide pods? Know the signs: WYD: Where’s Your Detergent WTF: Want Tide Fast LOL: Load… https://t.co/A2brp7Vd5O

Are the kids even old enough to be talking about Shakespeare in an unsupervised setting?

Is your child texting about Hamlet?? LOL: lights out, Laertes 💀 WTF: write to Fortinbras TBH: to be (or not to… https://t.co/AQSNNDXWh3

Maybe an older student introduced your children to Food Network on the bus ride home.

Is your child texting about Rachel Ray’s 30 Minute Meals™️? FML Freshly Made Lunch WTF Want These Fried? IDC Ice ‘… https://t.co/3R0Rbqytpo

These kids are sneaky, so don't feel bad if you're just now catching on.

Is your child texting about Randy Jackson? BRB: Bring Randy Back SMD: Sup My Dawg WYD: Where’s Your dawg? YGT… https://t.co/iuDAwvGdrK

Advertisement

Remember that you were their age once, and probably would have experimented with politics, too.

Is your child texting about Congress? BRB - Budget resolution brouhaha WTF - Well, they filibustered TTYL - Talk t… https://t.co/tWbsZe320m

And I'm sure you remember your first high off feminist literature.

Is your child texting about intersectional feminism? lol: liberating ourselves locally tbh: talking bout heteropa… https://t.co/NZkelcS2XD

But remember: It's a slippery slope, and science is definitely a gateway into harder things — like math.

Is your child texting about #biochemistry? LOL: liters of lysate WTF: where’s the fluorescence? TBH: that baseli… https://t.co/ND8VeqocQb