back to top
Food

Wake The Fuck Up, America. Boneless Wings Are Just Chicken Nuggets.

I can't be silent anymore.

Posted on

YOU'VE BEEN LIVING A LIE.

How much longer must we as a nation lie to ourselves before finally admitting that boneless chicken wings are just spicy chicken nuggets?

Advertisement
Advertisement

NOT CONVINCED BY THAT FAKE BILL NYE TWEET? PLEASE CONSULT THIS RANDO-ASS TWEET I FOUND AFTER SEARCHING TWITTER FOR LIKE 17 SECONDS.

Boneless wings are not wings. They are chicken nuggets with sauce on them.

Advertisement
  1. Are boneless wings just chicken nuggets with sauce?

    Yes
    Nah
    Who cares
    I care
    Do you really?
    Yeah, actually. Gotta care about something to distract us from this endless march towards the grave
    I guess you're right. Can't take everything so seriously.
    Amen to that. Hey, what do you say we grab a gingerbread latte?
    I'm actually busy
    Oh... yeah. No problem, it's cool.
    Well, see you around.
    Yep, see you later.
    Oh... we're walking in the same direction.
    Hahaha "Awkward!" Haha.
    Okay, bye for real.
    Bye

Wake The Fuck Up, America. Boneless Wings Are Just Chicken Nuggets.

Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.
Get the app
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Are boneless wings just chicken nuggets with sauce?
  1.  
    vote votes
    Yes
  2.  
    vote votes
    Nah
  3.  
    vote votes
    Who cares
  4.  
    vote votes
    I care
  5.  
    vote votes
    Do you really?
  6.  
    vote votes
    Yeah, actually. Gotta care about something to distract us from this endless march towards the grave
  7.  
    vote votes
    I guess you're right. Can't take everything so seriously.
  8.  
    vote votes
    Amen to that. Hey, what do you say we grab a gingerbread latte?
  9.  
    vote votes
    I'm actually busy
  10.  
    vote votes
    Oh... yeah. No problem, it's cool.
  11.  
    vote votes
    Well, see you around.
  12.  
    vote votes
    Yep, see you later.
  13.  
    vote votes
    Oh... we're walking in the same direction.
  14.  
    vote votes
    Hahaha "Awkward!" Haha.
  15.  
    vote votes
    Okay, bye for real.
  16.  
    vote votes
    Bye

Promoted

Every. Tasty. Video. EVER. The new Tasty app is here!

Dismiss