back to top

Would You Sleep With A Guy Who Had These Things In His House?

Is it a deal-breaker?

Posted on

Your date was incredible. He's smart, sweet and sexy. The conversation has been stimulating. You're down to pound. You head back to his place, where, oof, you discover:

Monkeybusinessimages / Getty Images
  1. There are gnarly dishes piled up in the sink, and the kitchen kinda generally smells. Would this hold you back from doing the deed?

    CamiloTorres / Getty
    Correct
    Incorrect
    Yeah, gross.
    Correct
    Incorrect
    No, sometimes I don't do my dishes either.
    Correct
    Incorrect
    It wouldn't stop me this time, but I'm not coming back again.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
There are gnarly dishes piled up in the sink, and the kitchen kinda generally smells. Would this hold you back from doing the deed?
  1.  
    vote votes
    Yeah, gross.
  2.  
    vote votes
    No, sometimes I don't do my dishes either.
  3.  
    vote votes
    It wouldn't stop me this time, but I'm not coming back again.
  1. What if you spotted a mouse trap in the kitchen?

    xxmmxx / Getty
    Correct
    Incorrect
    That's gross, I'm outta here.
    Correct
    Incorrect
    No mouse is gonna stop me from getting it on.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if you spotted a mouse trap in the kitchen?
  1.  
    vote votes
    That's gross, I'm outta here.
  2.  
    vote votes
    No mouse is gonna stop me from getting it on.
  1. Yeah but what if you saw a roach? Would you still sleep with him?

    NeagoneFo / Getty
    Correct
    Incorrect
    Nooope
    Correct
    Incorrect
    Eh, what's a roach got to do with getting down?
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Yeah but what if you saw a roach? Would you still sleep with him?
  1.  
    vote votes
    Nooope
  2.  
    vote votes
    Eh, what's a roach got to do with getting down?
  1. He has a "Make America Great Again" hat in his house. Would you still sleep with him?

    amzn.to
    Correct
    Incorrect
    Yeah
    Correct
    Incorrect
    No way
    Correct
    Incorrect
    Ehhhhhhh ?
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
He has a "Make America Great Again" hat in his house. Would you still sleep with him?
  1.  
    vote votes
    Yeah
  2.  
    vote votes
    No way
  3.  
    vote votes
    Ehhhhhhh ?
  1. What if he had Bernie Sanders merch?

    Correct
    Incorrect
    That would make me go home.
    Correct
    Incorrect
    That would get me more excited tbh.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if he had Bernie Sanders merch?
  1.  
    vote votes
    That would make me go home.
  2.  
    vote votes
    That would get me more excited tbh.

You're making out on the couch, feeling A+, ready to take it to the bedroom but then:

  1. He takes off his shoes and his feet stink majorly. Would you still hit it?

    rudigobbo / Getty
    Correct
    Incorrect
    Ya, I've dealt with worse in the pursuit of dick.
    Correct
    Incorrect
    I'd find an excuse to get out of there.
    Correct
    Incorrect
    I'd suggest that we take a shower.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
He takes off his shoes and his feet stink majorly. Would you still hit it?
  1.  
    vote votes
    Ya, I've dealt with worse in the pursuit of dick.
  2.  
    vote votes
    I'd find an excuse to get out of there.
  3.  
    vote votes
    I'd suggest that we take a shower.
  1. There are toenail clippings on the floor by the couch. Ew. Would it stop you from smashing?

    FelixRenaud / Getty
    Correct
    Incorrect
    Nope
    Correct
    Incorrect
    Yes, gross.
    Correct
    Incorrect
    No they're probably his roommate's toenails, though, how can you be sure? Hmm.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
There are toenail clippings on the floor by the couch. Ew. Would it stop you from smashing?
  1.  
    vote votes
    Nope
  2.  
    vote votes
    Yes, gross.
  3.  
    vote votes
    No they're probably his roommate's toenails, though, how can you be sure? Hmm.
  1. What if he had a super stinky litter box in his house?

    w-ings / Getty
    Correct
    Incorrect
    Meh, wouldn't bother me.
    Correct
    Incorrect
    Ew, that means he doesn't take good care of his cat. Would not bang.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if he had a super stinky litter box in his house?
  1.  
    vote votes
    Meh, wouldn't bother me.
  2.  
    vote votes
    Ew, that means he doesn't take good care of his cat. Would not bang.

Okay, you're ready to bump uglies, but you gotta pee first. You go to the bathroom and find:

  1. The bathroom is covered in gross pubes. Would that make you change your mind?

    Correct
    Incorrect
    Yep, cleanliness is important.
    Correct
    Incorrect
    Meh, pubes are pubes.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
The bathroom is covered in gross pubes. Would that make you change your mind?
  1.  
    vote votes
    Yep, cleanliness is important.
  2.  
    vote votes
    Meh, pubes are pubes.
  1. Okay but what if there were gross poop streaks on the toilet bowl? Would that keep you from getting that precious D?

    Correct
    Incorrect
    Yes, that would kill the mood for me.
    Correct
    Incorrect
    Whatever, it happens to everyone. I'm getting that D.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Okay but what if there were gross poop streaks on the toilet bowl? Would that keep you from getting that precious D?
  1.  
    vote votes
    Yes, that would kill the mood for me.
  2.  
    vote votes
    Whatever, it happens to everyone. I'm getting that D.
  1. Okay BUT, what if there were, like, 3 used condoms in his bathroom trash can? Would that stop you?

    Correct
    Incorrect
    That would give me pause, yes.
    Correct
    Incorrect
    Nah, I mean, he practices safe sex.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Okay BUT, what if there were, like, 3 used condoms in his bathroom trash can? Would that stop you?
  1.  
    vote votes
    That would give me pause, yes.
  2.  
    vote votes
    Nah, I mean, he practices safe sex.

You get to the bed. You're excited. But then you notice:

  1. There are no books anywhere in his place. Would this stop you from sleeping with him?

    instagram.com
    Correct
    Incorrect
    Yes, I'd stop and have an argument right then.
    Correct
    Incorrect
    I wouldn't even notice, I'm trying to get laid.
    Correct
    Incorrect
    I'd justify by saying he probably has a Kindle.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
There are no books anywhere in his place. Would this stop you from sleeping with him?
  1.  
    vote votes
    Yes, I'd stop and have an argument right then.
  2.  
    vote votes
    I wouldn't even notice, I'm trying to get laid.
  3.  
    vote votes
    I'd justify by saying he probably has a Kindle.
  1. Okay but what if there's a gross pile of stinky laundry in the bedroom, would that stop you from having sex with him?

    KatieDobies / Getty
    Correct
    Incorrect
    Yes, that's gross.
    Correct
    Incorrect
    Meh, I don't care.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
Okay but what if there's a gross pile of stinky laundry in the bedroom, would that stop you from having sex with him?
  1.  
    vote votes
    Yes, that's gross.
  2.  
    vote votes
    Meh, I don't care.
  1. What if he had this stupid poster in his room?

    posterazzi.com
    Correct
    Incorrect
    I would not have sex with him.
    Correct
    Incorrect
    I would make fun of him and then proceed to sex.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if he had this stupid poster in his room?
  1.  
    vote votes
    I would not have sex with him.
  2.  
    vote votes
    I would make fun of him and then proceed to sex.
  1. What if the sheets had vague, beige stains on them? Would you have sex in that bed?

    Correct
    Incorrect
    Nooope
    Correct
    Incorrect
    Whatever, turn the lights off.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if the sheets had vague, beige stains on them? Would you have sex in that bed?
  1.  
    vote votes
    Nooope
  2.  
    vote votes
    Whatever, turn the lights off.
  1. What if the sheets were clean but the pillows had no cases and were nasty, brown and blotchy? Would you still hit it?

    ieang / Getty
    Correct
    Incorrect
    Nope, I'm outta there.
    Correct
    Incorrect
    Leave after I've gone this far? I'm in it for the duration.
Oops. Something went wrong. Please try again later
Looks like we are having a problem on the server.
What if the sheets were clean but the pillows had no cases and were nasty, brown and blotchy? Would you still hit it?
  1.  
    vote votes
    Nope, I'm outta there.
  2.  
    vote votes
    Leave after I've gone this far? I'm in it for the duration.

What gross things in a guy's house would kill your mood? Tell me about it in the comments, please, I want to know.

Take quizzes and chill with the BuzzFeed app.